förhoppningar och regnbågar


Ehja vad surt det var att sitta här. Men snart kommer allt lite sällskap som jag inte tackar nej till.
Gårdagen var ju lite impulsiv, först var det meningen att jag skulle fika lite i Halmstad med Mollan. Men så plötsligt satt jag på tåget mot förslöv. Vi kunde helt enkelt inte slita oss ifrån varandra. Kvällen blev mysig. Vi träffade Bertil och åkte till Båstad och kollade film med Emil.
Idag när jag åkte hem stannade jag i Halmstad för att byta en tröja så hittade jag även lite annat smått.

Och nu, uttråkad var det.

Så har jag ju dock lite musik som underhåller mig.
fint*

Det finns ingen poäng i att vara fri
Det finns inget att göra åt det
Du räknar timmarna och tid
Av kärlek som du fått
Som tog dig bort
I förhoppningar och regnbågar


Call me snygging


Kommentarer
Postat av: Anonym

OJA jag ringer!!! <3<3<3<3

2009-01-09 @ 15:37:32
URL: http://attvarafrida.blogg.se/
Postat av: Anonym

myspys :*

2009-01-09 @ 18:37:11
URL: http://malinliljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0