Och världen förtrjänar inte dig

Jaha så var det två dagar in på Apun och det går bra än så länge får jag väl erkänna. Efter apun gick jag till Frida och båda var nog lite övertrötta och sånt.
På lunchen idag så pratade jag med min Mr.x Frida och jag ska säga att hon gjorde min dag och det är inte ofta jag känner mig så berörd, det känns i hjärtat när jag tänker på det. Jag förtjänar inte ens en så bra vän som Frida. <3

OCH så får man väl säga att det var en hyfsad naken kväll, någon mer som kännde såna vibbar?!

"..På teven säger dom att kärlek finns runt omkring oss 
och astronauterna kan känna det långt bort
Men kärlek har svikit mig allt för många gånger
och jag vill ha dig.."
Håkan hellström- jag vill ha dig

Finis låtis ?



Jag fick en bild på mig och min efterblivna vän på en snowracer

Kommentarer
Postat av: Anonym

We belong together <3

2009-02-25 @ 19:02:34
URL: http://attvarafrida.blogg.se/
Postat av: Anonym

guuud vad efterblivet...

2009-03-01 @ 01:01:14
URL: http://malinliljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0