Sista advent.

Den sista advent och julafton närmar sig, jag känner till och med pirret i magen som man hade som liten. Clara har nog stort inflytande på att jag har varit så himla kär i julen i år. och självklart för att det ska firas hemma. känns som att vi har hoppat över två jular. Fast ändå inte :) Detta året blir det kanske snö till och med? Hoppas.

Helgen har varit lite lugn och mysig, i fredes kollade jag, Isabell och Anna på lite julfilm. På lördagen väkte Oscar mig och vi åkte en runda till värnamo för lite sista shopping. Sedan blev det kalas hos momor, jag tror inte direkt att vi firade någon men momor fick lite ryck och bakade en tårta! Haha, sedan träffade vi lilla kusin nana som fick sitt hår färgat.
På kvällen åkte jag och Frida till Markus även fast vi var väldigt trötta och sega.

Nu lyssnar jag på Lasse och ska duscha snart :)



Livet blir lite bättre, lite tryggare.. lite finare.
Jag skulle aldrig kunna funka om jag inte hade dig
Kan inte ens beskriva hur perfekt det här är
Tobias

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0