You and me and everyone we know

Idag blir det mycket inlägg.
Det blev dessvärre inget Båstad idag av en liiten dum andlednig. Kalla mig glömsk.
Jag har frågat och frågat och undrat.

Styrs tåget i svängarna eller inte?


Jag skulle sticka en liten stund till Isabell efter skolan men en liten stund blev en lång stund som vanligt. Det blir som vanligt att vi får säga minst tio gånger: nej nu mååste vi sluta. Men vi fortsätter tjata och tjata. Älskar min kära vän.


Annars så sitter jag här i lugn och ro har spelat lite på pianot och pratat lite med Anni  i telefonen.

Nu tänkte jag kolla om det går något värt att se på Tv, ska satsa på tv tittandet nu alltså.

Kram

Kommentarer
Postat av: anna

Tack Sarah :)

2009-04-16 @ 22:55:41
URL: http://annapluttbakker.blogg.se/
Postat av: MOLLAN

haha, vilket sammanträffande. Jag brukar också tänka på det! pluuuuuuuuttto

2009-04-18 @ 11:58:50
URL: http://malinliljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0