Hello Sunshine

..det är så himla svårt att leva upp till allas krav och förväntningar.Det är inte det att jag inte vill men jag vill kunna känna friheten att säga vad jag vill. Jag har svårt att göra det som jag borde göra just nu, göra det som är rätt. Jag känner mig så otroligt egoistisk när jag säger att jag är trött för jag vet att det finns säkert andra som är tröttare än mig men jag lever egentligen för min egen skull. Som vanligt obegripligt visst.
På tal om egoistisk så har jag köpt tre skor till mig själv idag jag pilla,pernilla, Emma, Angelica och Malin var på skoshopping! . åhh de är underbara och kommer användas väl under våren och sommaren.
För sommar är det väl snart visst?

Förresten var min och Fridays tågresa underhållande och kyrkan i skogen existerar, yes.






Tobias Petersson, du är så bra för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0