vart har du tagit vägen

Denna dagen börjar påsklåvet. Och när gick jag upp? Jo cirka tjugo över fem. Men jag fick fortfarande min sovmorgon då jag kom hem vid halv sju till min egna säng. Sen sov jag lite och stack senare till Friday. Jag har med unnat mig en lång vårpromenad och klinkat lite på mitt kära piano. En super härlig start på lovet.. Men jag har en stark känsla att jag kommer att sakna mina klasskamrater lite. Hela Sagofen får guldstjärna av mig, uppskattar verkligen den klassen.
Och hela lovet är i stort sett uppbokat men det är väl lika bra det.
Imorgon blir det Halmstad med mina brudar. Lite shopping picknick mat och Bio.


Fått mig en tankeställare idag då jag bläddrat igenom mina gammla dagböcker. Tankar jag tänkte och saker som hänt och sagts. Kanske jag inte borde drömma drömmar som slitits sönder för länge sedan. Men det är en lååång resa mellan tanke och handling.  Önskar det fanns en snabbbuss.






Det finns ingen att behaga, inget att förklara
Inget att försvara, jag gav upp för länge sen

Kommentarer
Postat av: Anonym

pluttttttto så söt!

2009-04-08 @ 20:23:53
URL: http://malinliljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0