Desperate houswifes

Jag är inte en tv tittare, jag kan möjligen ha varit men är inte. Jag vet inte alla serier och filmer som går och jag kan inte vad som sägs i den och den reklamen. Och jag tycker inte det är fel att vara det men jag är liksom inte det. Men en sak som jag är vääldigt noga med att följa är desperate housewifes som är ett måste. Det var tal om att det var säsongs avslutning nästa vecka men det var även tal om att det var förlängt. Jag håller tummarna.
Pga Ugly Betty och dubbel avsnitt DH så blev det tre timmar framför tvn igår, trots min icke tv tittar personlighet.

Imorgon var det planer på att bege mig till Båstad, kanske till och med tar mig en runda till Förslöv om det blir så! Härligt härligt. Och min kääära broder klarade sin uppskrivning idag och det är ett steg närmare körkort!:D

Nu väntar jag på min lilla kusin walle balle som ska komma.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0