Välkomen vinter?

Vilken vecka. Kanske en helt vanlig vecka, kanske inte. Vi sov hos Angie, vi var i göteborg, vi var hos Malin, jag fixade mig en hårmodell, jag var hos doktorn (och jag är inte allergisk mot älskling), jag fick besök igår, jag drömmde att det var en finlandsfärga var i hörsjön, Britta fick en kattlucka, den första snön kom.

IIh vad tråkig jag är. Förresten om vi ska gå tillbaka till mina drömmar så har de varit helt sjuka denna veckan. Jag har haft mycket tankar i huvudet som var tvugna att komma ut någon gång så allt sammlades i mina drömmar. haha ja det kan ju vara så iallafall.

Idag har vi lämnat av Malin och Bianka på tåget och sedan bar det av till solariumet, och vad är saken med att högtalarna är sprängda eller något i solariumet?
Sen blev det en liten promenad, Härligt!



Får erkänna att så länge det inte regnar eller blåser är det helt OK med snö


Nästa Pianot <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0