Nått gammalt nått nytt nått lånat nått blått

.. Mja,det händer faktiskt att jag blir lite utskrattad ibland för mina fantasier. Jag delade med mig en av mina tankar idag.
Ibland måste jag berätta sånt här för att se om jag är ensam om att tänka så.
Så, ibland när jag är ute och går eller är ensam hemma och inte ser någon, pratar med någon så brukar jag tänka att jag är den sista människan på jorden.
Reaktionen blev:
- Hahah, men Sarah då..
Så i detta fall var jag nog gannska ensam om tanken, men ibland så kryper folk fram och erkänner att även de har sina speciella tankar ibland.

Nu ska jag också säga att jag gjort ett bra inköp idag, ett matt läppstift från make up store. För oss som aldrig kom upp ur fondation på läpparna träsket. Anna, det är nog nått för dig också!
Men så kom det ju upp i skolan att ta med sig en låt som var speciell för mig eller som liksom lite relaterade till mig, Men herremintid vilken låt är speciell för mig?!
Anyway, nu ska jag gå och dricka vatten.

Puss och så




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du är så söt med dina små funderingar :) har inte heller någon aning om vilken låt jag ska välja.. hemskt! <3

2008-11-13 @ 20:53:47
URL: http://malinliljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0