I was praying that you and me might end up together


Halli hallå, NU är jag pigg igen. Har varit lite seg, vaknade och så kommer familjen Wallentin+ en momor på lunch. Sen så satt jag Fella och Frida och drygade oss och sen kollade vi även på "Honey".

Så nu sitter jag här ensam och längtar tills jag kan börja andvända min nya "rosa bandet" kalender för nästa år. Tiden går så långsamt  och jag längtar bara framåt framåt framåt. Till jul, nyår, påsk, sommar! Kan vi inte bara hoppa över ett par kapitel?
 
Men nu saknar jag Anna som jag inte sett på två veckor.
Så är jag glad att se mina kära kamrater i skolan imorgon
Men ikväll blir det mys och "Sanningen Bakom".


Vilken dröm alltså, hahah.
väldigt orealistiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0